сряда, декември 12, 2007

И утре пак ще плача

Понякога човек се чуства толкова празен, че няма сили да опиша по какъвто и да е начин душевното си състояние. Толкова ми е тъжно да си призная, че съм в такъв филм в момента. И нищо не ме радва, и нищо не ме трогва. Като огледало- всичко се отразява , но не минава през мен.
Като се замисля обаче, няма причина да се чуствам така, понеже всичко това вече съм го преживявала и малко или много съм го очаквала. Така да се каже , нищо ново под слънцето. Все пак за 23 години е трябвало да свикна с този си живот и с тези неща, които се случват през светлата половина от денонощието, както и тези през по- тъмната...И утре пак ще плача...бях писала такова стихотворение едно време. Съдържанието му не пасва на сегашното ми състояние, но заглавието...
Родила съм се 14 дни след термин. Ако си бях излезла на време може би живота ми щеше да е по- различен(всички знаят, че съм фен на астрологията). Друг път се замислям дали не е било по- добре изобщо да не излизам?
Спомням си края на Ана Каренина...когато четях книгата всъщност повече се интересувах от едни малко по- странични герои...Та в края на книгата, до колкото си спомням Левин си мислеше за това, че няма смисъл да си обещава, че утре ще бъде различен, ще се държи по- добре към всички. Идеята беше такава, че той е такъв какъвто е и живота му е поел своята си посокои колкото и да се стараеш да промениш нещо, то едва ли ще се случи. Просто трябва наистина да свикнеш да приемаш себе си , живота си и всичко, което се случва докато плануваш следващия ден.

2 коментара:

Vera каза...

Като чета поста ти, се сещам за една песен, в която се пееше - Everybody hurts... Явно наистина е така.

"Като се замисля обаче, няма причина да се чуствам така, понеже всичко това вече съм го преживявала и малко или много съм го очаквала. Така да се каже , нищо ново под слънцето. Все пак за 23 години е трябвало да свикна с този си живот и с тези неща, които се случват през светлата половина от денонощието, както и тези през по- тъмната."
Точно това е най-обезкуражаващото, да знаеш, че лошите неща се повтарят, за разлика от положителните моменти. Дано в крайна сметка излезеш от този порочен кръг и срещнеш, когото трябва.

Кога всъщност си родена? Не мисля, че си го споменавала досега, но може и да съм забравила. Та, понеже явно съжаляваш, че не си се родила в Стрелеца, като един стрелец да ти кажа, че понякога няма нищо весело в това да си доверчив, наивен и приятелски настроен, дори към тези, които ти забиват нож в гърба. Да си казваш всичко, което мислиш, защото тогава ставаш гадната кучка, която проваля връзката. Няма весело и в това да си огнен знак, защото си падаш единствено по мъже от други огнени знаци, но не можеш да бъдеш с тях, защото през цялото време се карате кой да бъде отгоре. Ако знаеш колко пъти ми се е искало да съм една Дева, например, или нещо по-кротко, да не съм чувала за Формула 1 през живота си, да съм руса, малка и сладка, изключително тъпа и изглеждаща беззащитна. А мен мъжете цял живот ме възприемат като конкуренция. А и стрелците са изключително непостоянни, едно ги влече, след секунда вече са на друга вълна. Козирозите поне успяват в живота. Да дам пример с най-титулованият пилот във Ф1 (че с какво друго мога аз да дам пример) - Михаел Шумахер. 7 титли, никой друг в историята няма толкова много. И знаеш ли защо? Защото той е Козирог, той е упорит, целенасочен, не че е чак толкова по-добър от другите. Аз ако бях, отдавна щеше да ми е писнало да печеля и примерно щях да тръгна да карам мотор или нещо такова. Защо? Защото не мога пет минути да правя едно и също нещо. Така че не съжалявай за зодията си, чудесна е, обикновено се случва не това, което искаме, а това, което трябва. А щом е трябвало, ще имаш полза от всичко :)

P.S. Съжалявам за дългия коментар...

Вещица в чужбина каза...

Стрелците са си много пекани. Дипломния ми ръководител е такъв и много му се радвам аз на него ( на тебе също). Родена съм на 02.01, така че съвсем скоро ще остарея с още една година. Ура, да живеййй , живеййй труда.
Козите също ги харесвам, просто понякога ми се иска да бях различен човек, с по- различен живот и по- различни случки. Обаче рекламации май не се приемат