вторник, февруари 17, 2009

Някъде по пътя

От много време не съм имала сили да пиша. Не знам за какво. Аз съм във вакуума между две състояние, зарязана някъде по пътя. Неопределен субект с подута буза. Дали се вълнувам? Определено. Аз не споделям, но тялото ми го показва достатъчно красноречиво. Юри знае най-добре. Границата. Колко е трудно да я прескочиш, но в съзнанието си. Във възприемането за състоянието на духа си. И какво от това щом вече си натиснал ентъра. Късно е да мислиш, късно е. Пък и колкото и да премисляш и претегляш пътят избира теб, а ти просто вървиш по него.
И така, скоро ще е време да поема по новия си път. А малко ме е страх да не се загубя в тъмнината.

3 коментара:

Vera каза...

Аз много мразя да съм в такива ситуации, в които съм оставена без избор, затова напълно те разбирам. Има вратичка обаче, това не е единствената работа на света и ако там не ти хареса, винаги можеш да се върнеш тук и да потърсиш нещо друго като призвание. Доколкото знам обаче, твърде много обичаш точно тази работа... като жертва на обстоятелствата...

P.S. Само да пробвам - в картите случайно да ти е излизала Влюбените - права или обърната позиция повечко пъти?

Вещица в чужбина каза...

Да, много чести ми излиза като моментно състояние. Обаче аз нямах реален избор. Ох, честно, този период ще ме побърка. Получавам шамарчето от най-неочаквани места.

Vera каза...

Тя картата в обърната позиция точно това си означава, нямане на избор. Е, не точно, но нещо подобно :)

Ти под мъдрец в коментара в моя блог зъба ли имаше предвид? В такъв случай и твоят Свети Валентин / Трифон Зарезан е бил отвратителен, колкото моя.