неделя, септември 27, 2009

Heimweh

Друго си е да си пише човек на кирилица.
Вчера едни немци ме питаха дали в България пишем още със славянски букви....
Трябва да кажа, че вече ми е тъпо тука. Прибира ми се. Дори и за един ден. Не ме свърта. Нали е ясно, че когато кораба потъва, мишиките първи бягат. Аз съм си мишок по природа.
Бяга ми се.
Тичам към къщи, към дома. Толкова ми липсват мръсните софийски улици и лудницата наоколо. Или пък спокойствието на любимия ми Кърджали. Родната къща. И улицата отпред, която за 25 години не реконструираха. Моят дом. Моята си кочина. И всеки камък си тежи на мястото.
Ивчо е вече на 4 месеца. Когато се прибера няма да ме познава.
А Митко. Той е моят герой !
Та така е. Въздуха има вкус само там където си го вдишал за пръв път.

2 коментара:

Bla каза...

Повярвай ми - не ти трябва да си в BG.

Вещица в чужбина каза...

Вярвам ти. Не че искам да кажа, че там е кофти. Или пък тука е кофти. Или пък..., но губиш част от себе си и не знаеш с какво да я замениш...