сряда, януари 04, 2006

Честита Нова

Вече сме в новата 2006 година.
За пръв път от мноооого години посрещах нова година с родителите си.Бяхме вкъщи.Аз сестра ми, мама, тате и батко ми, който периодично прахвърчаше между нас и у тях.Бше забавно.
Целия ден настроението ми беше меланхолично.Спомних си много неща от детсктвото си, ученическите години, първата ми любов...Някои мои несбъднати мечти. Сякаш се сбогувах , но не със старата година.
Може би всичко е защото съм в пмс в момента. И така към 21 часа просто започнах да плача.Съвсем искрено, без ясна причина.Отидах в стаята си, в която съм прекарала половината си живот.Понеже сега никой не живее там, запълнените до преди години стени с плакати са си чисти. От влагата те се разлепват и няма кой да се погрижи за тях. Плаках тъй поне час.След като се успокоих от незнайните ми тревоги , отидах при другите и си посрешнах новата много весело даже. Вероятно съм луда. Да, луда съм, но кво от тва!
Оказа се, че вкъщи вече само аз пия. Та този маврут се оказа доста приятен. В 24 часа нашия добър съсед ни направи истинско светлинно шоу с бомбички, пиратки и други идиотски измишльотини!
На следващия ден-традиционно посещение на Стън и семейство. Разходка , кафе...приятно
02.01- тогава съм изпищяла за пръв път. Вече съм на 22.
Не празнувам.
Ах, аз забравих да се похваля как от баницата с късмети само моето парче беше без късмет. И тва ако не си е късмет! Поне тази година баницата реши да не ме лъже, за което съм много благодарна!
Та Честита Нова Година на всички!
Ах да не забравя...в петък е Свето Богоявление и според поверието вечерта небето се разтваря( каквото и да означава това) ама не за да те погълне.ТА ако си пожелаеш нещо, то обезателно ще се сбъдне!
Успех

Няма коментари: