петък, декември 23, 2005

Остава малко до Коледа

Днес е 23 декември.Утре ще се прибирам при мама и тате, за да празнуваме заедно Коледа.Сигурна съм, че мама вече е започнала да готви.Не че я бива много :) Вкъщи готвеше баба ми. Нямаше нещо приготвено от нея откоето да не си поискаш допълнително. Когато бях по-малка беше по-забавно. Всички се събирахме... с баба и дядо. Сега след като те са вече покойници ми остават само спомените за тях.
Та майка и татко със сигурност ще са радостни, че ще се приберем.Всичко ще започне с прегръдката тип менгеме и писъците " ох мойте милички...( от тук не и се разбира много). Татко ще се смее отстрани и ще се опита да изимитира майка. После ще пием кафе. Задължително. Майка ще иска да и разкажа подробно всичко, което ми се е случвало от последната ни среща до сега.А то няма кой знае колко. Тази среща ще е много цветна.Може да премине и в множество малки спорчета.
След това ще трябва да се видя с някои стари познати.Сигурна съм, че Кърджали е много красив сега, покрит целия със сняг.Изобщо Родопите са красиви през всеки сезон.
Та весели празници на всички

Няма коментари: