петък, февруари 09, 2007

Бф упражнения

Снощи трябваше да имам упражнение в БФ с любимите херпесни вирусчета. Към 15 ч вече бях в лаб. и започнахме работа. Разбира се, за да смениш средата на ямката и да поставиш вируса да се адсорбция ти трябва не повече 5 мин, а изчакването е 1 час. Та в този промеждутък запълвах празнините от липсата на социални контакти. Смях , Смях...една от бившите ми асистентки предположи, че съм пила :) нали съм прилежно дете и преди на упр бях тиха, кротка и изпълнителна. А сега като не ми е шеф :) пей сърце!!!
Посетих повечето си бивши колеги! Смях, смях! После се оказа, че с колежката трябва да стоим до към 21 часа за последното заразяване. Самотни в лабораторията, целия факултет празен- смях , смях.
Във вторник, разбира се, ще стане ясно, че работата ни не е много надеждна. Но то е не защото работим зле, а защото се мотат много ръце. Хората са си казали- много баби, хилаво бебе!
Днес цяла София е блокирана. Снощи са убили таксиметров шофьор в Люлин. Колегите му са се организирали са блокирани ключови булеварди. Вървях пеша от НДК до ИБИР. Лошото е, че ако се направи нещо, то ще е просто за случая. А ако не- до 2-3 дни всички ще са забравили
Тази вечер ще ходя на шествите за сестрите ни в Либия. ХМх тук ми е трудно да коментирам.

2 коментара:

Vera каза...

Тези "херпесни вирусчета" дали се лекуват случайно? Понеже имам един доста упорит, който ми излиза задължително на горната устна. Естествено, задължително в най-неподходящия момент.

Това за шофьора е доста неприятна ситуация, но не виждам какви мерки могат да се вземат. Всъщност, за да се вземат мерки, трябва да се сложи край на всички престъпления, а това, меко казано, е утопия.

Вещица в чужбина каза...

Мисля че няма ефективно лечение. По- скоро се облекчава с различни препарати и отстраняване на рецидивите. Проблема им е, че генома се съхранява в нервните ганглии в гръбначния мозък.Отстраняването им от там все още не е постигнато. Което означава, че при стрес или друг фактор, който предизвиква проявата му, отново ще се появи. Гадно.