събота, март 17, 2007

Толкова е хубаво времето, а аз съм заклещена вкъщи. Писна от тези толкова много и големи простотии! До сега не знаех, че е най- весело, забавно и свободно докато си ученик.

Скоро гледах някви неща за моята добра приятелка Бритнито Спиърс. Никога не съм я харесвала, тази руса лигла, ама да се стегне най- сетне в кръста, да свали килцата и да зареже тоз нейния. Става ми гадно щот пропада. Не че някога съм я харесвала ама не е хубаво така. Беше си сладурана, дори и прекалено. Малко смотана, но я биваше за детски песнички. Ся си клъцнала косата, някви дроги, аклокохл, клиники. Ех, скъпа, тези неща са за рокаджиите. Недей така!
Всъшност цялата работа е, че ми се иска на свсички да им се случват само хубави неща. А когато имаш всичко и все пак се сдухваш и наркоманизираш и откачаш... Та добре си беше момичето докато не отрки секса :) После ми обяснявайте че има безопасен.

3 коментара:

Vera каза...

Това за безопасният секс накрая направо ме разби :) Иначе и на мен едно време Бритнито ми беше голяма "любимка" и сега не мога да разбера каква е тая депресия, дето я обхвана, пролетна умора ли, що ли...

А какви са тези толкова много и големи простотии?

ratm каза...

От много пари хората полудяват.

Вещица в чужбина каза...

Ами големите простотии са свързани най- вече с образованието ми. Понеже нещата са много объркани и странни. Малко съм разочарована понеже очаквах повече. Може и те да са разочаровани, разбира се. В общи линии, имам чуството, че не ни бръснат за нищо особено, което ме дразни.

Верно парите те правят на луд, но при мацето мисля , че по- скоро беше ранната слава и опитите да се прави на невинна девойка.