четвъртък, март 22, 2007

Денят на УПС

Днес получих дипломата си за висше образование. Цялата процедура е супер смешна. А дори и хаоса е по- организиран...
Блъсканица от близки на дипломиращите се не позволяваше на самите абсолвенти да стигнат до подиума за да си вземат дипломата.
По традиция, издънката се случи при мен. Когато ме извикаха, зам. ректора ми подаде чужда диплома. Видях снимката и се оказа че съм се променила доста. Казах че далеч не се казвам Дамяна. Той се обърна , посъветва се с деканката, поровичка из дипломите през което време аз стоях като идиот на подиума и се чудех дали трябва да слязна и да викна колежката ми, да стоя и да чакам или просто да потъна в земята. След като намериха мойта диплома , съвсем небрежно човека ми я подаде, поздрави ме, бутна приложението и каза "Упс", което на академичен език ще рече "опа". Сега 22 март за мен ще е деня на голямото УПС.
ето и малко снимков материал

Аз и моето другарче Славейко


седя си просто така в очакване....




след дълго търсене...

всички сме по халати...тоги бееееееее

4 коментара:

Vera каза...

Ами честитоооооо! :) Имам странното усещане обаче, че ти честитих преди известно време по същия повод... Но май беше заради завършването, а сега е дипломиране, така ли? Обърках се :) Най-смирено моля да бъда извинена, за което.

Unknown каза...

Честито :)

Вещица в чужбина каза...

Това беше официалното ни дипломиране, а тогава просто си бях взела държавния изпит.
Иначе много благодаря за честитките. Дано не ми е последната,де :)
Пожелавам и на всички които им предстои много успехи

ratm каза...

Моята абсолвентска е на 10 май, след това юни са ми изпитите, а след неопределено време и държавният.
Доста объркано е при нас.