събота, май 19, 2007

Нещо се загубих в последно време. Не че имам много работа. Нормално количество е.Не ми пречи, даже възнамерявам да повишя дозата. Установих, но може и да е понеже сега не се занимавам активно с това, че вирусите не ме вълнуват много в последно време. Мисля си повече за това, което се случва на работата ми и то е много ефектно.Има някви проблеми. Разбрах че не трябва да ставам никога шеф, понеже ще подлудя подчинените си, както и че трудно работя с нови хора.
България стана 5-та на Евровизия. Лично аз повече се изкефих на Украинците, но причината поради която не съжалих, че гледах конкурса е финалното изпълнение на Апокалиптика. А сръбската песен , лично за мен, не струва даже и 5 ст. Но всички знаем как се гласува на такъв конкурс
Ето ги и моите любимци

2 коментара:

Vera каза...

За Бога, кажи че се шегуваш за украинците! За облечените в станиол Азис-овци ли говориш наистина?

И аз се зарадвах като чух, че ще свирят Апокалиптика, ама тая песен тотално ме приспа, ако не бяха го направили участниците на конкурса...

Вещица в чужбина каза...

Ами въпросния гей в станиола ми беше много забавен. Някво пълно недоразумение. Така му се смях, че просто трябва да му дръпна една хвалебствена реч за това, че ме събуди малко.
Всъщност на този конкурс повечето могат да се опишат с думите "странни в сексуално отношение, доста банални и смотани" . Идеята е такава, поне според мен, че хората ,които ги бива не си губят времето с разни визии и шантави конкурси със смешен регламент за гласуване.