неделя, май 20, 2007

Гласуване за едно евро

Възможно ли е най- много мандати в европейския парламент да са за ДПС?
Не съм гласувала. Бях забравила, докато приятелката ми Марина вчера не ми каза, че днес няма да можем да си купим бира за разходка в парка , понеже ще се гласува.
Гледах изборното студио на НТВ. Честно казано си умрях от смях. Лафовете бяха като за вечерно шоу. Всички бяха прави. И определенията за десните партии на Кориторов -"десните не са загубили, понеже такъв термин в патоанатомията няма", идеята на Цветков - "Хората сега ни гледат щото чакат да свършим , та да гледат Матрицата..."
Толкова ли е трагична политиката ни, че като слушам как се краде ми става повече смешно, от колкото тъжно!
Честито!

3 коментара:

ratm каза...

ГЕРБ печели с 21,69% при 100% обработени протоколи
С много малка разлика на второ място е ПЕС с 21.41 %, трети са ДПС с 20,26%, следват "Атака" с 14,22% и НДСВ с 6,26%

Вещица в чужбина каза...

Ами тази сутрин са такива резултатите, но вчера се говореше, че ДПС са първи. Но това не променя нещата. Все пак там ще бъдат хора, които ще работят предимно за себе си. Първият в листа на Атака ми е набор. Представи си!

Vera каза...

Аз за какво разправям наляво и надясно, че трябва да се забрани на пенсионерите и на мангалите да гласуват и най-после в тази държава ще се разбере, че на хората им е писнало от темерути, които да ги правят на глупави.