събота, септември 20, 2008

Швабско

Свидетели сте на поредното включване от швабско! Поредната мрачна събота. Снощи тук имаше отново купон. Бях заспара така сладко и към 1 часа бях най-безсрамно събудена от крясаци в коридора. Хората се опитваха да прикоткат Доминик към партито, но той отказа. Аз щях да стоя само 20 мин и си легнах към 6 часа сутринта.
Леко съм депресирана. Имах проблем в лаба с един студент, на който се доверих нечовешки много, а той замърси един от ензимите. Отне ми цяла седмица докато открия тъпия проблем. И най-веселото е как след поредния му неуспешен опит да получи чист продукт аз му теглих една майна и казах, че аз ще го направя. Та след това и моят продукт не беше чист и той си отдъхна, че вината не е негова. А аз щях да полудея! Н Понеже имам две възможности - или да изхвърля всички химикари, с които работя или да тръгна да проверявам кой е замърсен. Благодаря на Томас-един от малкото хора, с които прецених, че мога да споделя, за помощта му. Обсъдих с него проблема и той ми даде неговите химикали за пробата. И така открих проблема. Никой не разбра освен Томас.
Тук е студено и тъмно, но срещам повече българи, което е добре за емоционалното ми състояние. Вчера цял час си говорих с един Христо, който е древен за мен и има 3 деца, но е свеж. Бг хората са свежи, както и всички славяни, които срещам тук.
Наще много ми липсват, но вчера майка ме изнерви по телефона. 10 мин ми разправяще, че трябва да си търся мъж! Е, като не си харесвам какво, по дяволите, мога да направя. Просто не съм влюбчива. При мен е трудно. Не пускам, въпреки че италианката тук вчера ни обвини с другия българин, че сигурно ще се праснем само понеже сме българи! По дяволите! Това причина ли е? По дяволите. Секс! Писна ми от това и се отказвам от него за винаги! Така и така съм си почти фригидна!
Другата свежа новина е, че другата вещица чака дете и ще бъда кръстница. Първо се шокирах и изпуснах два статива с над 200 малки епруветки на пода. Не ме питайте как ги наредих! Ами не знам. Всичко се променя при това положение. Но животът продължава. Сега няма да можем да се потаем като свободни електрони по цял ден, но ще го преживея. Все пак...
Нещо което ме отнесе... последният човек, който ми разтуптя сърцето, а това при мен се случва много ама много трудно, си е намерил мома. Това е хубаво... за него! Не че съм имала някакви надежди за него, но ми стана кофти. Ами пожелавам му всичко много хубаво и дано тя е правилната.
Ще пия кафе!

2 коментара:

Vera каза...

Да кажеш на майка си да си гледа работата, и без това повечето мъже в днешно време са мухльовци, и да търсиш, никой свестен няма да намериш. И понеже и аз стигнах до този извод в личния си живот, все повече започвам да се радвам, че хората са измислили инвитрото.

Колкото до италианката, оставяй я, сигурно завижда или просто е незадоволена. А пък за приятелката/вещица, не се тревожи. И аз преди си мислех, че моята приятелка като роди, всичко ще се промени и вече няма да сме така близки и да прекарваме толкова време заедно. Оказа се точно обратното, ама нямаше откъде да знам, че толкова ще ми хареса да гледам малко бебе :)

Азирафел каза...

Интересно... Я дефинирай какво е свестен мьж. Вие, жените, все говорите, че нямало свестни мъже и всичките били не знам си какви. Обаче какво правите, когато ви се падне някой наистина свестен тип на тепсия, чиято (според вас) единствена черта е, че той бил отчасти малко напорист? Само гледате как да го разкарате, ето това правите. Може би очаквате да намерите нещо по-свястно и като не успеете, просто казвате, че нямало свестни мъже, което води до заключението, че така гледате да заличите грешката си, че не сте се сьбрали с него. Т.е. вие сте си виновни, не са ви виновни мъжете. И да - има свестни мъже, но има ли свестни жени, които да ги оценят и уважат?