събота, октомври 04, 2008

Среднощно

Днес спах целия ден и сега не ме лови сън. Колко интересно. Прави ми се нещо и нищо не ми се прави. Потънала съм в спомени от нормалния си живот. Спомням си как се чувствах миналата година по това време. Тогава не предполагах, че ....
Вчера, когато се прибирах от работа, валеше много приятен и лек дъжд, а слънцето още грееше и под сивите облаци беше светло. Красива гледка... а от другата страна се появи прекрасна дъга. Запечатах спомена за някой друг момент. Говори ми...
Майка ми вчера ми каза да не си търся гаджета сред немците (не че те са приритали за мен) понеже не искала внуците да се казват примерно Гертруд или Фриц...
Какво се случи зад океана. Американците, тези светли хора, нещо го загазиха. Мда, нищо не е сигурно на този свят. Чудя се дали някои мои познати ще решат да се приберат при това положение? Едва ли.
Май очите ми започват да се затварят...
Утре ще получа лютеница и кори за баница...

6 коментара:

Vera каза...

Веееел, изби рибата с тоя дизайн направо! Влюбена съм в него, много ми харесва, аз съм страшен фен на лилавото, с тази луна и тези символи е идеален за някой таро блог :)

И аз не ти давам да се жениш за немци, те и без това са грозници. Ако трябва да те давам на някой навън, по-добре да е на някой с гореща кръв, така че се оглеждай за испанци и италианци ;) Пък и ако имаш дете от испанец, да речем, можете спокойно да го кръстите Мария, то там 90% от жените са с такова име. А върви и за българско - 2 в 1 :)

Вещица в чужбина каза...

Радвам се, че ти харесва дизайна. Вчера нещо реших, че вече не ми се лети, а по-добре да вия срещу луната.

А баба ми казваше – "добро дете си, ама кой знае какъв идиот ще ти се падне". Така че ... но аз не съм тръгнала да се женя де

ratm каза...

Какво пък им е на американците, долара започна да се покачва, само свестен президен не могат да си намерят. Иначе дизайна си е железарка, от кой сайт го свали, че още си търся за моя нещо уникално.

Вещица в чужбина каза...

Те не можат да си намерят свестен президент щото свестни срез тях няма.
Честно да ти кажа не си спомням от къде го ровнах този темплейт. Написах free blogger templates в търсачката и в някой от сайтовете изскочи това. успех

Vera каза...

То си го пише на самия дизайн отстрани: Skin Designed By: http://freeskins.blogspot.com/

Вещица в чужбина каза...

Верче, добре че не мислиш с бъбреците си като мен.