петък, май 05, 2006

Почивка

Днес времето е чудесно.Трябваше да съм в Пловдив, но... предпочетах да си остана вкъщи и да решавам учебните си проблеми.Сигурно така е правилно. Ама не е кефско :( Сега се правя една дълга почивка. Колко ли дълга може да се направи тази почивка?!?!?!
Скоро ще започнат баловете.Безкрайна шумотевица от радващи се деца!Училището е свършило. А като се замисля...хъх май е по- добре да поплачат, че най- безгрижния период от живота им си отива. Нищо! КАк ми се ще да съм в училище, да се прибера вкъщи и да имам готов обяд...два часа моткане из учебниците... урок по цигулка...два часа моткане с някой познат, репетиция с оркестъра :) забавно е. Братовчедка ми е до мен, две от най- близките ми приятелки - на съседния пулт. Като цяло е веселба. След това редовната цигара на пейките :) Толкова съм пораснала, че чак и цигарите отказах. После вкъщи.Дочитах квото е останало недочетено и отново някъде навън. ... и така до следващата сутрин (разбира се след като съм поспала де) когато в 7 часа Викито минаваше през нас да ме вземе за училище. МОже би детството трябва да е поне ...30 години :)

Няма коментари: