събота, август 19, 2006

33

Такава е жега че се чудя след колко секунди ще се стопя. Водородните връзки се разпадат. Белтъците не са ми вече така стабилни.Ще ми се да отплавам на север, много на север. Ха , за това пък защо ли почна Life burns...сещам се за видеото и и ми става още по- топло.
Възможно ли е да се мисли адекватно когато мозъка ти почти изгаря. Нечовешко е .Някой трябва да осъди времето.Знам че метаболизма са забява в такова време за да се охладим. Мечтая си да имам фонтан в центъра на стаята и да се пльосна вътре :) В една студена зимна вечер най- доброто отоплително средство е ... един симпатичен и страстен младеж. А сега в жегата какво да си поръчам? Ледената кралица Азис? Хехе, знаех си, че човек спира да мисли адекватно.
Дам, сега ще си представя, че съм примерно в ...Петербурк, Москва или Хелзинки и ще се зачета в някой цикъл

2 коментара:

Satany каза...

Ако щеш вярвай,но аз в събота исках да умра.Просто не можах да се осъзная колко е топло всъщност.Ходех през 5 мин в банята да си плицикам краченцата.Но не помагаше.Ужас.Мразя прекалено топлото,както мраза и прекалено студеното...общо вземо съм на принципа:"Сърби ме,боли ме,драго ми е".

Вещица в чужбина каза...

Да, сещам се за какво става въпрос. Добре че свършиха ужасно горещите дни