понеделник, февруари 04, 2008

Ха

Здравейте драги гости!

Днес е приличен ден за българската демокрация. Това изречение всъщност от много време си е загубило смисъла. Нито българското вече е българско, нито пък демокрацията ни някога е била демокрация. Ха! Защо започвам така? Сутринта гледах по няколко телевизии видни личности от т.н. демократична/и партии в бг. Те се поразцепиха и така е трудно човек да им хване спатиите. Та всички говорят някакви нелепици, опитвайки се да си създадат един по-приличен облик пред обществото. Всички сте криви, подобно на краставиците на женския пазар, внос от турция (и определено не си заслужавате цената)!
Никак не се интересувам от политика. Просто в момента съм малко ядосана на света. Заради една простотия може би ще изпусна един прекрасен шанс. Странно е защото някои случки в живота ми се повтарят. Преди много години отново заради една моя простотия не успях да достигна целта си и сега е мъзможно това да се случи отново. Та така, писна ми да плюя себе си, писна ми да плюя живота в цялата му прелест, писна ми да плюя всичко, което съм плюла до момента! Е време беше да си го излея(по стара българска традиция между другото) и на политиката!

В следващия си пост ще спомена футбола!

5 коментара:

ratm каза...

Нееее, само не пипай футбола. Само това ни остана.

Satany каза...

Мен ако питаш и футбола е гола-вода(за родния става въпрос).То не бяха продавания-купувания на играчи,отбори и т.н.,то не бяха уговорени мачове,то не бе чудо на чудесата.Питам аз колко български играчи има в "Левски"(ей,тъй за справка)?По терена се мяркат и аборигени още с препаските.Ужас,ако щете ме оплюйте,но моето мнение е че българският футбол е като руската интелигенция-все някой е чувал за тях,но никой не ги е срещал очи в очи!

ratm каза...

Как бе, в левски е пълно с българи.
След разпродажбата преди месец, почти всичките им играчи са деца и то български.

Вещица в чужбина каза...

Добре де, няма да закачам футболните другарчета. Просто съм прекалено некомпетентна по въпроса. Ама верно те тренират прави върху масите на някои столични заведения заедно с чалга другарките си...така са ми казвали.

Satany каза...

Уф,пак съм изостанала с футболните новини.След поредната разпродажба (намаление с 50%) не съм разбрала кой какво и как.