петък, януари 25, 2008

Разпад, полуразпад и други физични истории

Ха- ха, кеф! Отново всичко върви към разпад. Може би трябва да се радвам, че имаше период, през който живота ми течеше прилично. Бръм.
Уморена съм вече да се боря. Още по- уморена съм да страдам. Все едно нищо никога не се е променяло. Все едно пръста си не съм мръднала за т.н. растеж в личен план. За кво ли изобщо се тръшкам? Ха! Все едно пък има значение. Както скоро CarreraGT писа "Никой нищо не ни е обещавал...". Вече имаш един цитат в писателската си практика.

8 коментара:

ratm каза...

Да де, но след разпада няма ли нов живот?

Vera каза...

Кой знае защо този цитат не ме радва особено... Тъкмо и аз бях решила, че нещата покрай теб са се закрепили. Аз в такива случаи се опитвам да си припомням нещо, което не помня вече къде бях чула: Господ ни изпраща само толкова изпитания, колкото знае, че можем да понесем. Не че съм особено религиозна, но все пак...

Вещица в чужбина каза...

@ratm, има, разбира се, нищо в природата не се губи. Само преминава от една форма в друга.

Carreragt, честно и аз така бях решила, но човек никога не знае какво ще му се случи на други ден. Живота ми просто отново започна да става гаден. Не че е кой знае каква трагедия...

Satany каза...

Ех,аз отдавна се отказах да си припомням как ме цака Съдбата или Провидението.В живота има толкова много спадове,че няма смисъл да ги броим.Но след това идва хубавото(или поне така искам да мисля).

Vera каза...

Абе, Вел, то е малко оффтопик, но много пъти исках да те питам за това от About me текста. Какво имаш предвид с това "ограничени сексуални възможности"?

ratm каза...

Може би не може да прави акробатични номера по време на акт:)

Вещица в чужбина каза...

Честно казано мога да правя акробатични номерца. Вилка е като ластик , бееееее. Тогава искаха да пиша "с ограничени умствени възможностти" ама реших да не се гъбаркам с и без това мъничкото ми сивичко.
А със секса... мен малко ме мързи и почва да ми писва в даден момент. Не сe кефя много... Което си е истина си е истина. Въпреки че е малко гадно...
Живота наистина е низ от падения и възходи. Човек често стига до дъното. Но при мен обикновено дъното е т.н. дъно. След него следва 5-6 метра мърша с червеи, малко тор, 3-4 метра пълзящи гадове....Гнус...Така че винаги има възможност за развитие в ситуацията.

ratm каза...

Това със секса просто не го вярвам. Няма човек, който да не му харесва. Може би човекът със теб се е кефил повече и затова не ти е харесвало.
Просто не го вярваммм.