четвъртък, април 03, 2008

2008 е кофти

Вече е април. Не ми се пише. Нямам за какво. Живота ми си е един и същ откъдето и да го погледнеш. Хубави неща не се случват...не ми се пише може би точно по тази причина. Не знам какво искам и почти всичко ми е безразлично. Ако ми кажат, че утре ще ми падне тухла на главата и ще пукна сигурно няма да се развалнувам особено. Кофти, но наистина ми е супер безлазлично. Чувствам се супер безполезна и некачествена. И все нови проблем и изкачат.
Сменихме си квартирата. По-широко е. В съседния блок е.
Дипломирах се официално за втори път, но този път като магистър.
Това е. Превръщам се в един празен човек, който търси утеха в Рей Бредбъри на последък.

2 коментара:

Vera каза...

Нали казват, че съм оптимист по принцип, затова... по-добре да търсиш утеха в Рей Бредбъри, отколкото в Джони Уокър :)

Кураж, нещата ще се подредят, просто ще отнеме малко време.

ratm каза...

Или пък в Стивън Кинг.
Може да станеш някой сериен убиец с него.