петък, април 25, 2008

Нещо ново

Утре се прибирам в любимия Кърджали. Много се радвам, ще боядисам яйцата, ще си говоря с майка. Не съм виждала родителите си от август и вече толкова ми липсват, че просто не мога да го опиша с думи.
Случи се нещо много хубаво. Вера позна всичко на келтския ми кръст...Заминавам за Дрезден. Радвам се и много ме е страх, но повече се радвам. Шест месеца няма да съм в България. Ще трябва да свърша много неща там. Надявам се нещата да ми тръгнат добре. В чужбина няма 6-5, всичко трябва да е на 6. Ох! Страшничко си е. В началото ще съм съвсем сама. Дали ще се справя докато шефката дойде и тя.
Вчера ми дадоха командировъчното на което пишеше "София-Дрезден-Бостън с автобус..." Това е с перспектива. Пообъркала се е тази от Личен състав...Беше весело.
Весели празници пожелавам на всички. Да си пазите добре яйцата и да си искарате много весело.

2 коментара:

Vera каза...

Само хубави новини напоследък :) Няма да се плашиш, ти като един виден представител на зодия Козирог, можеш да се справиш с всякакви такива изпитания :) Само да не вземеш да останеш там, че ще ми е мъчно, макар че за теб сигурно ще е по-добре. Ти немски говориш ли? А оздравя ли вече?

ratm каза...

Мен няма ли да вземеш.
Ще мия колбичките, ако трябва. :)