вторник, април 22, 2008

Остава....

Преди няколко дни в понеделник, с моята колежка Рада си пиехме кафето пред института и в някакъв момент започнахме да си тананикаве "...спаси ме от скучен делник, остани с мен в понеделник..."
как ли да опиша Остава? Какво остава? Музиката? Доброто настроение? Малко са меланхолични като начало, но ти става весело и приповдигнато като ги слушаш.
Пътувайки в тролея любим №5, с МР3 и леко шантаво сутришно настроение, се смея на поредната весела хрумка в текста. Става дума за секс...ама за готин секс, любов и секс, тук-там секс без любов, пари, живот. Готино е.
В 18 часа имам среща с траш приятелчето си Стоян, който вече е костюмиран и работи за PWН. За непросветените- консултантска къща е това. Смеем се двамата разхождайки се по Витошака и изкача въпроса "Абе, Вилке, кво слушаш ти сега?" .Весело изчуруликване следва на тоз обичаен въпрос - "Остава"! "Кво остава?. "Остава"?!?!?! Неееее" Спира се той и ми казва как не ме познава вече! Остава и да не ми е другарче вече, след като съм алтернатив.
Да живее "Бар на края на вселената"! Старите приятели си ОСТАВАт такива след поредния коктейл.

3 коментара:

Satany каза...

Малее,колко ми липсва това да съм със старите дружки и да се смеем на злодневните глупости...блазе ти,че разполагаш с времето си както решиш.Просто не знаеш какъв дар е това.
Колкото до "Остава" и аз много ги харесвам.

ratm каза...

Остава са си пичове, кой каквото ще да си говори.

Вещица в чужбина каза...

Не че съвсем си разполагам с вермето, но това наистина си е щастие. Хората трябва да са волни и свободни и да се наслаждават на всичко красиво около себе си, да се размотават голи и да рупат ябълки, да размишляват и да четат книжки...Ха, вярвам ли си или всички сме "велик експеримент"?