понеделник, октомври 17, 2005

А трябваше....

Когато правих този блог исках да пиша тук само весели неща.Може би понеже си пожелах от тук насетне да ми се случват само цветни събития.А пак съм объркана.Къде да търся пътя си?...Вложих толкова много.Не че съм загубила нещо...все още не съм.А дано и да не се случи.Може би понеже влагам цялото си същество.
Сещам се за един познат, който ще предположи, че става въпрос за мъж.Тц става въпрос за жена , става въпрос за мен.
Надявам се това да е само нещо, което ще ме накара да се боря повече без да има реална опасност за мен.Дано е така.Дано се постарая да не загубя без да има опасност за това.Тогава бих спечелила два пъти.Майка казва, че човек трябва да се готви за зимата винаги, а ако дойде пролет...ми още по-добре.Дано дойде пролет!

Няма коментари: