понеделник, октомври 31, 2005

Часовници, топли часовници

Утре е Денят на народните будители.
Аз съм един от най-заспалите хора, които изобщо е възможно да познавате.В детския оркестър, в който свирех преди ...известно време, имаше едно момиче , което изяждаше доста подигравки заради отнесеността си.После тя беше наследена от един друг младеж.Но никй не подозираше, колко заспала съм аз.За мен рано сутрин е окол 10-11.Не че имам щастието да ставам по това време.!Освен това винаги блея.Докато ми говорите и аз ви се усмихвам съчуствено, е възможно да мисля за някоя книга, но коя лекция да ходя утре, да си тананикам някое парче или просто да наблюдавам хората на съседната маса.Рядко слушам , но изслушвам :)Странно, но ако ми зададете въпрос или ме попитате какво да правите, ще ви дам съвет.Просто първите 2 минути от разказа ви са ми били достатъчни или някой ми е разказвал подобна история предишния ден...Хм това не трябваше да го казвам.Добре де, и в часовете в училище не внимавах винаги.Дори и сега, понякога на лекции пиша механично.
А основно мото в живона ми е :"Не оставяй днешната работа за утре, като можеш да я свършиш вдруги ден".
И така двама заспали младежи, аз и моето студентско другарче, се разхождаме по улиците.Връщаме се от непроведено упражнение.Понеже сме сънливковци, не сме разбрали , че упражнение няма да има.Но все пак разходката до училище беше полезна.Уговорихме се кога да ходим на театър.Обичам театъра.Виж там не блея.
И докато две блеещи студентчета се разхождаха по софийските улици, будната българска младеж, вървяща по "петите им" с радост отбелязваше, че няма да се учи понеже утре е денят на "некви" си будители
По-рано същия ден, ходих до любимата си книжарница и близо до езотериката попаднах на много интересно четиво!Къци пишел!Ихааа, секс за душата!По принцип на задната корица се публикуват реценции или резюме.Думи не ми стигат да опиша тази хумуристична бомба на която попаднах.Замислих се, колко хубаво би било Къци да ми стане духовен гуру!А ако не ме светне за духовно-сексуалните си идеи, все ще имам предимство в кокнкурса за момичета на късмета.
Честит празник на народните будители

Няма коментари: