вторник, октомври 25, 2005

Липси

Днес ни водиха в БАН.Чудесно!Групово се пренесохме в института по микробиология та да видим как се прави лизин.Да та това е една от най-важните и абсолютно необходими за живота аминокиселини.Знае се, че в световен план се има недостиг на белтъчини и умните глави се опитват да решат този проблем, търсейки всевъзможни източници на белтъци и продуценти на аминокиселини.Аз дори трябва да пиша за желатина.Но това по друг предмет.Оказва се, представете си, че листния белтък е много качестве.Ето защо козите и другите му животинки на там са се насочили.Не че са провеждали изследвания предварително за да са сигурни, че това е полезно.Просто са запазили връзката с природата.Пък ние сме си ...умни
Нормално едно толкова академично занаятие трябваше да завърши в кръчма.И ето ни нас в "Дивака".Пием бири и плюскаме салатки.Обсъждаме съмсем тривиални неща около образованието ни, живота ни, купони, 8-ми декември, колеги, колежки...много приятно.Отново ми казват, че нямам кусури и съм.Горда съм ,че прикривам успешно недостатъците си.
Излизаме от таз прекрасна кръчма и си мисля , как това ще ми липсва.Кога пораснах толкова?Аз, онази лудата цигуларка, подскачаща, кофееща по концерти и клубове..., а сега говоря за това как да си синтезираме това и онова, основни характеристики на този и онзи щам...
В зоната на зрелоста.Дали ще ми хареса там?Е има още време.Не е нужно да бързам.
Не е нужно да се променям.Ще си остана същата, но с някои липси ...или с ново попълнение в съшността си

Няма коментари: