сряда, ноември 01, 2006

Лелини истории

Нямам търпение да приближи декември. Става студено, това е кофти, но в началото на декември чакаме едно сладурче. Днес му донесаха леглото. Знам че ще плаче и живота ще бъде свързан предимно с миене на дупета и сменяне на памперси. Не знам как мога да го обичам като единствената представа за Него е дебелото коремче на сестра ми и доста неястни снимки от ултразвук. Искам вече да купувам бебешки дрешки и дрънкулки. Няма да го направя,поне не и до средата на месеца, защото съм страшно суеверна.
Дам, още не се е появил, а вече ме разтапя :)
Дано всичко е наред и да мине безпроблемно.

4 коментара:

Vera каза...

Ей, страхотно, много добра новина. Началото на декември, а? Май ще сме от една зодия с него, ако всичко върви по план :)

Вещица в чужбина каза...

Да, и аз много се радвамл Оставаше и да не е така :)
Всъщност и аз съм трябвало да се родя стрелец, но ужасно съм закъсняла, за което много съжалявам.И сега се "радвам" на сатурновата си природа. И така той ще е поредния огнен тип в рода ни.
Едва миналия ден открих друг земен знак в семейството- прабаба ми по майчина линия, родена почти 100 години преди мен

Vera каза...

Зщао? Козирог също е хубава зодия. Винаги съм се възхищавала на абицията на хората, родени по това време. Особено януарските пък...

Вещица в чужбина каза...

Да, ама понякога сме толкова праволинейни...и можем да бъдем ужасно скучни и хубавите неща ни се случват едва след 28-29 год. Пък и е друго да си огънче :))) НО да се радваме и на туй, което сме си получили.