петък, декември 15, 2006

Снощи се възползвах от близкото си приятелство с едно мило другарче и ходих на "all that jazz" . Бедните студенти като мен трябва да си намират няква ниша та да отцелее духа им някак.
Ами постановкта е ...като филма. Разбира се, изпълнението и ефектите, танците са доста постни, за жалост. Джо Гидиън( не разбрах кой е актьора, който играе ролята) беше твърде нисък и дебел, отпуснат за "светило в хореографията и танцовот изкуство ) . Същото важи и за Аня Пенчева. При цялото ми уважение...Иначе беше добре. Със сигурност се почуствах доста по- добре след като го гледах.
Доста неща ми се насъбраха в последно време и наистина имах нужда да разпусна. Не знам как се получава, но точно когато си решил, че дори и малко , но си "поподредил къщичката си" се появява проблем от нейде си или просто някой да ти дръпне някоя подпорна греда....Изчистваш един проблем , други три ти хлопат вече на вратата.
Края на годината винаги е тежък за мен, но няма начин да го пропусна
Точно преди 15 мин имах най- готината лекция по мед. вирусология. Продължи точно 10 мин и беше нещо подобно на " колеги, днес съм много зает. Нека се видим...."

Няма коментари: