понеделник, декември 18, 2006

Супершоу "Такси"

Днес, като се прибирахме от прегледа на бебчо, хванахме такси. Шофьора щом разбра че ще вози младеж, веднага проветри таксито и нагласи отоплението на подходяща температура. После на шега попита свекървата на сестра ми, дали щом слезем от таксито му е позволено да пуши... От туко започна традиционния таксиджийски монолог.
- Аз, моя син като го взех от родилното и купих едни карамфили , ама цяла кощница. А те мокри, ама аз не се усещам и съм ги долепил до блузата и те ме омокрили. А лекарката ми вика "от радост сте се подмокрили."
Разказа как сина му от 3 години живеел в САЩ, женен за колумбийка само заради гражданството. Разбира се, не харесва американците.
- Жените им- като животни. Стегнали се в едни хубави клинове, та едни задници и кореми като баници, всичките им сланини се виждат! Изобщо не им пука!
Разбира се ЕС не бе пропуснат
- То и ние ще сме зле ама те да знаят кво ги чака. Ние тях три пъти ще ги продадем. Вчера един ми разправя, българи си организирали канал на 10 км от границата. Сложили бутка и бариера, събра ли им парите на нелегалните и уж ги пуснали. А на сутринта - лазят чужденцити в лозята около Петрич. А в Америка младежите банкомат с дъвка източват:)
Разказите бяха много весели. През цялото време се превивах от смях. Човека ми оправи настроението за две седмици на пред.
Имаше нещо много свежо за бг политическия живот, но...


Иначе бебчо е добре. Нищо бебешко не му е чуждо. жалоко, но асцендента му е козирог.
В общи линии е голям сладур. Сега спинка в другата стая.
Малко съм разочарована от магистратурата си. Все нищо не правим. Може би в края на следването ще имаме няква лабораторна практика понеже ще ни се наложи да си напишем дипломните работи....Ами кво да се прави. Ние ги лъжем че ни се учи, пък те - че им пука за нас!

Няма коментари: