неделя, януари 14, 2007

Преди малко видях, че Димитър ми е прехвърлил една топка...

1) Като дете исках да уча медицина, но не влезнах. Не научих 5 урока, понеже мразя екология и точно те се паднаха на изпита. Заради този черен късмет реших, че такова категорично отрязване означава нещо. Затова си останах биотехнологии. Но всяка година докато завърша се чудех дали да не си сменя университета.
2) Когато бях на 5- 6 години, с мойта приятелка Ава умирахме да вдигаме скандали на децата от другия блок. В момента в който имаше опасност да ни понатупат, тя се изпищяваше силно и леля и, като супермен долиташе отнякъде и започваше да раздава шамари. Всички много ни мразеха и имаше защо.
3) Намирам мъжете с очила за много секси. Дори звучи глупаво.
4) Въпреки че обичам децата, не смятам да имам такива. Страх ме е да поема такава отговорност
5) Майка ми гледа на кафе и често и звъня преди важни събития да ми каже " какво се вижда"
6) Много съм саможива. Мога да не говоря с никого дни и няма да се чувствам зле. Отдавам го на черната си луна в 12 дом на риби.
7) До 18 -тата си година свирех в оркестър на цигулка. Съучениците ми бяха измислили цяла преверзна песен по случая, която не помня за жалост. Беше доста интересна


Ами ще прехвърля топката на CarreraGT и Satany

4 коментара:

Vera каза...

Да си призная, и на мен доста ми харесват мъжете с очила :) Чак за секси не бих ги засилила, но определено... абе, има нещо интригуващо. Колкото до това с петте неща, не съм много привърженик на идеята, дано не се обидиш.

ratm каза...

Всичко е по желание.

ratm каза...

Мамка им спамерска.
И тук се пръкнаха.

Вещица в чужбина каза...

Да бе, гадна работа!!!