понеделник, януари 22, 2007

Слънце грее , дъжд вали

Кво ни е пролетно в средата на януари. отивам си аз на училище и си мисля за някви пролетни неща. Времето ми напомня случки от преди. Ами как ще се отрази туй весело време на посевите. На мойте другарчета вирусчета им е супер. Шефа вика миналата седмица :"да се пазите от H3", аз му викам "късно, късно". Уффффф
И квото е весело от една седмица се потя над реферата си за летални вируси. Толкова ме мързи. Направо не е истина. Не мога да повярвам, че веч е започнала и работната седмица. Искам да спя. Трябва да направят официално нощта поне ...ами да e просто по- дълга. За това ще се преместя на полярния кръг. Да видим къв беломечков сън ще му ударя.
Та тва е новото- слънцето грее, а на мен ми се спи. Бебето плаче, сестра ми си вее циците през 3 часа, аз си поркам вино почти ежедневно...Крайно време е да се случи нещо.

Няма коментари: