понеделник, май 12, 2008

Мечтала жабата да бъде принцеса или стремежа към недостижимото

Видях сладката инициатива и въпреки тотално отвратително ми и несериозно отношение към нет пространството в последно време, съм "предизвикана", за което съм много благодарна. И започвам да мечтая...
1. Мечтая ужасно много задачките ми за деня да са: четене на книги, слушане на музика, четене на книги, музика, чаша бира с приятели....т.е. да съм рентиер или богата небрежна наследница...
2. Искам да имам много силно развито шесто чувство. Искам да общувам с починалите си баба и дядо понеже те много ми липсват.
3. Мечтая да плувам в някое много красиво планинско езеро с кристално чиста вода.
4. Искам когато искам и съдбата да не се гаври с мойте искания. :)
5. Искам да имам рокля с перка и когато си поискам да мога да летя....тва беше на Милена. Всъщност мечтая да имам смелост да мечтая повече!

Ха

2 коментара:

Vera каза...

Ти обаче си много нетипичен Козирог, да ти кажа ли :) Какъв ти е асцедента? Защото много рядко срещам Козирози, които да кажат, че имат мечта различна от това да си купят нови мебели за хола, да ги повишат в работата или изобщо да успеят с някакъв конкретен проект, който са започнали. То не че е лошо това, просто ми прави впечатление, че ти си доста различна. Айде, появи се вече в нет пространството, че имам една идея за онази Кралица чаши, която се падна в келтския ти кръст :)

Вещица в чужбина каза...

Аз съм козирог-идиот са раклатени основи просто, ха! Но човек не трябва да мечтае за тривиални неща. Според мен де...