вторник, май 20, 2008

Слънцето грее, птичките пеят...

Слънцето грее, птичките не пеят, понеже им е прекалено горещо предполагам. Аз се радвам. Обичам си ризите с къс ръкав.
Ще заминавам месец по-късно от плануваното за Германия. Има малко проблеми с настаняването, но аз не страдам. Тъкмо ще свикна с мисълта и ще си преговоря по-добре граматиката и думички. Пък и имам толкова друга работа. Сестра ми също е щастлива от това отлагане...
Инчето ще се омъжва. Ще се ходи на сватба и ще се тропкат хорца. Колко обичам само! Купон! Да видим този път кой ще гушне букета! Имам малки чуденки вътре в себе си относно подаръка. Все ще се роди нещо в моята кратуна до 7-ми.
Чета Романа на Яворов за пореден път. Любов от различни гледни точки, ревност, себеотдаване...или просто егоизъм. Честно казано обаче неговите любовни истории са ми образец за това какви не трябва да са отношенията между двама души. Спят вечните води, безбрежните води бездънни... Живота може и да не бъде толкова трагичен.
В неделя с моята жена, обичната Марина, се лигавихме поне 4 часа в Борисовата. Лежахме на тревата в очакване на някой кърлеж, топихме крака в Ариана и после хванахме една лодка на стоп, люшкахме се уважавайки творчеството на Черно фередже и други знайни и незнайни поети. И може би точно такъв трябва да е живота. Да ти е гот, да срещаш хора, с които да ти е гот!
Айде да ни е гот!

2 коментара:

Vera каза...

Така, както си написала за "гушването на букета", не става ясно, дали някой ще е пред брачен съюз или пред директна среща със Създателя. Те за мен долу-горе се припокриват, ама все пак... :р

За малките мигове щастие... нали все казват, че животът и щастието са именно в тях. И все пак, вечер, след един такъв, изпълнен с малки мигове щастие, ден винаги се появява едно натрапчиво чувство, че нещо липсва, заради което понякога трудно се заспива. Поне при мен е така, а си мисля, че това се чете и между твоите редове.

P.S. Аз поне нямам грижа за събирането на кърлежите, на мен псето си ми ги носи на крака директно вкъщи :) Викам му моята малка сладка зоологическа градина.

Вещица в чужбина каза...

Абсолютно си права! Обикновено това чувство идва по пътя към дома. Дори и да е красива вечерта понякога е кофти, че се прибираш сам със себе си!