вторник, юли 29, 2008

Koga si nasitina dalech

Eto me i men u nemsko. kakvo da kaja osven che sa sega ne mi haresva? Povecheto sa mili, no sa sega se chuvstvam islishna. i tova postoqnno pisane i chetene na latinica. Ujasno. Snaeh che shte e trudno, no ne predpolagah do kolko.
Inache dresden e mnogo krasiv. I Pilniz sushto. Ne se chustvam dobre. Tasi obshta kuhnia.... i vsichko ostanalo. Sa kvo mi triabvashe da idvam, vchera se sapitah. V bg imam takava samostoqtelnost pri rabotata. A tuk vsichki me rasglejdat kato vrag ili neshto takova. Moje v BG da e miserno, no tuk ti miserstva dushata, koeto e po-koftia variant. Osven tova Rosendorf e na kraq na sveta. Na edin chas ot Dresden i na 20 min ot nai-bliskia magasin. naistina mojesh da si umresh ot glad tuk. Sapochva grupovata sakuska, koqto nikak ne mi dopada. Vsichki tuka pluskat kato sa svetovno. koeto si e istinsko ispitanie sa moeto shkembe sus ne chak tolkova skromni rasmeri poniakoga, no osobeno sega ... Ok, stiskaite palci da oceleq. Niama da e lesno.

5 коментара:

ratm каза...

Не се коси, това си е нещо нормално.
Ако оцелееш един месец, после ще ти е по-лесно.
Фотоапарат взела ли си, да покажеш някоя снимка на Дрезден и на църквата Фрауенкирхе.

Вещица в чужбина каза...

Rasbira se che go sabravih. shteshe da e po-dobre ako biah sabravila da samina, no.... V centura ima kvo da se snima, verno. No Frauenkirche shte triabva da q krustim Fräuleinkirche po obianimi prichini
Klaviaturite tuk sa mnogo stranni.

Vera каза...

О, тая църква я знам, нещо в часовете по немски са споменавали за нея :)

То явно наистина ти било много гадно там... Кураж, а ние от тук ще ти стискаме палци да се справиш и адаптирането да стане по-скоро. Аз за това все разправям, че искам да емигрирам някъде на юг, в Бразилия например, където всички са бедни и мързеливи, но не им пука. Германия не е мечтана дестинация, но пък погледни го от добрата страна... можеш да отидеш да гледаш Формула 1! :)

ratm каза...

Тук сега с едни приятели, които са били там спорим каква бира пият германците.
Един казва, че бирата им е много слаба и почти няма алкохол, чиста вода.
Друг казва, че имат много добра бира.
Кажи какви са ти наблюденията?

Вещица в чужбина каза...

Hum, sa sega sum pila samo dva puti. opredeleno ima raslika i opredeleno ne q praviat ot vodka(kakvato e tradiciata v bg). Ami ne e koi snae kakvo. Ne moga da precenia dali e slaba poneje as imam mnogo visoki niva na alkoholdehiodrogenasite i mi e trudno da se napivam. Triabva da vlojia mnogo hus i jelanie v tova nachinanie...Uspiavala sum de. poneje sum uporita. Abe po-slaba e ot kamenicata.
mnogo blagodarsko sa stiskaneto na palci.