сряда, септември 27, 2006

Баклава

Вече съм баклава :) Когато го споменах на един приятел, той ми обясни че всъщност повече ми отива да съм щрудел :)
Доживях и аз да си завърша висшето образование. Няма да си кривя душата, много се радвам. Радвам се че имам 6 на държавния си изпит. Беше ми го пожелал един преподавател на последния семестриален изпит, който взех също с 6 :) Наистина се радвам. Надявам се това да е началото на един по- красив период от живота ми. Пожелавам си го.
Благодаря на всички, които ме изтърпяха геройски през този период. Задачата им не беше никак лека.

2 коментара:

Vera каза...

Честито за голямото постижение, определено е важен етап в живота. Пожелавам ти успешна професионална реализация и такава работа, заради която няма да ти се налага да ставаш рано :) Поне на мен това ми е основния проблем.

Вещица в чужбина каза...

Хех, много благодаря. И аз обичам да ставам в късния предиобед, но май са малко работодателите, които ти влизат в положение :) Пожелавам ти и на теб да си се реализираш в нещо, което напълно да покрива критериите ти за готина работа. И да се оправяш ей.